ثبت سفارش
روند ثبت سفارش در این وبسایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
پیگیری سفارش
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
قوانین ارسال سفارشات
✔ تمامی ارسال ها، از روزکاری بعد انجام میگیرد (سفارشاتی که در روز تعطیل یا روز قبل از آن ثبت شوند در اولین روز کاری بعدی ارسال میشوند).
✔ دریافت کالاها توسط مشتری از طریق پست پیشتاز و تیپاکس، 2 - 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش خواهد بود.
✔ هزینه ارسال از طریق پیک، پست و تیپاکس به عهده مشتری میباشد.
✔ کالاهای با وزن یا حجم زیاد فقط ازطریق تیپاکس یا باربری بصورت پس کرایه ارسال میشوند.
لغو سفارش
برای لغو سفارش کالای خود، تا پایان همان روز ثبت سفارش فرصت دارید تا با فروشگاه تماس حاصل کرده و سفارش خود را لغو نمایید.
آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟
بله, برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
چنانچه هنگام تحویل مرسوله، بسته سفارشی به هر نحوی آسیب دیده باشد چه کاری انجام دهم؟
از تحویل گرفتن بسته خودداری نموده و بلافاصله با پشتیبانی تماس بگیرید تا بعد از عودت مرسوله، ارسال مجدد و بدون هزینه برای شما انجام شود.