راهنمای خرید

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


قوانین ارسال سفارشات

✔ تمامی ارسال ها، از روزکاری بعد انجام می‌گیرد.(سفارشاتی که در روز تعطیل یا روز قبل از آن ثبت شوند در اولین روز کاری بعدی ارسال میشوند) مثلا سفارشات پنجشنبه روز شنبه ارسال میشوند.

✔ دریافت کالاها توسط مشتری از طریق پست پیشتاز و تیپاکس، 2 - 4 روز کاری بسته به بعد مسافت بعد از ثبت سفارش خواهد بود.

✔ هزینه ارسال از طریق پیک، پست و تیپاکس به عهده مشتری می‌باشد. 

✔ کالاهای با وزن یا حجم زیاد فقط ازطریق تیپاکس یا باربری بصورت پس کرایه ارسال میشوند.


لغو سفارش

برای لغو سفارش کالای خود، تا پایان همان روز ثبت سفارش فرصت دارید تا با فروشگاه تماس حاصل کرده و سفارش خود را لغو نمایید. 


برگشت خوردن سفارش

درصورتی‌که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله, برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.


چنانچه هنگام تحویل مرسوله، بسته سفارشی به هر نحوی آسیب دیده باشد چه کاری انجام دهم؟

از تحویل گرفتن بسته خودداری نموده و بلافاصله با پشتیبانی تماس بگیرید.

نکته مهم:
تمامی بسته‌های ارسالی به‌صورت کاملاً استاندارد و بر اساس ضوابط تعریف‌شده برای بسته‌بندی تحویل پست و تیپاکس شده و در زمان ارسال بیمه می‌شوند، اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده، به‌واسطه مفقودی، ‌آتش‌سوزی، پارگی بسته و ... بوده و در صورت کوتاهی و حمل نامناسب شرکت‌های فوق، ‌هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نبوده و می توانید از طریق شرکت حمل و نقل مربوطه خسارت وارده را مطالبه نمایید.